СУДАЛГАА
ХОЁРДУГААР БҮЛЭГ. ДУДТДС-ИЙН СУДАЛГААНЫ ТЭРГҮҮЛЭХ ЧИГЛЭЛ ДЭХ ЖИШИГ СЭДЭВ
Тэргүүлэх чиглэл
- Дүрслэх урлаг дизайн технологийн боловсролын агуулга, арга зүйг боловсронгуй болгох
- Архитектур, график дизайн, хувцас дизайн, үйлдвэрлэлийн дизайн чиглэлээр инновацийг хөгжүүлэх
- Сургалтанд бүтээлч сэтгэлгээг хөгжүүлэх төсөл, хөтөлбөр хэрэгжүүлж, эрдэм шинжилгээ сургалт үйлдвэрлэлийн уялдаа холбоог сайжруулах
| Чиглэл |
Задаргаа |
Сэдэв |
| 1. Дүрслэх урлаг дизайн технологийн боловсролын агуулга, арга зүйг боловсронгуй болгох |
| Дүрслэх урлаг дизайн технологийн боловсролын агуулга, арга зүй |
Дүрслэх урлаг дизайн технологийн боловсролын агуулгын судалгаа |
Сургалтын шинэ арга зүйг туршиж, сургалтдаа хэрэглэх |
| Дизайн технологийн болосвролын орчин үеийн чиг хандлага |
| Дизайн технологийн хичэээлийн стандартын харьцуулсан судалгаа |
| Дүрслэх урлаг, дизайны заах аргын технологи боловсруулах
|
|
Үр дүнд суурилсан заах арга зүйн судалгаа |
Олон улсын заах арга зүйн туршлага судалгаа |
| Сургалт-судалгаа- үйлдвэрлэлийн уялдаа холбоо |
| Оюутан, сурагчдын бүтээлч сэтгэлгээг хөгжүүлэх |
| Цахим сургалтын платформ болон цахим хичээл боловсруулах |
| Сургалтын хичээлийн арга хэлбэрийн олон төрөлт байдалд шинэчлэл хийх |
| Хосолсон сургалтын арга зүй |
| Төсөлт сургалтын үр дүн |
| Онлайн сургалтын үр дүн, ач холбогдол |
| 2. Архитектур, график дизайн, хувцас дизайн, үйлдвэрлэлийн дизайн чиглэлээр инновацийг хөгжүүлэх,
3. Сургалтанд бүтээлч сэтгэлгээг хөгжүүлэх төсөл, хөтөлбөр хэрэгжүүлж, эрдэм шинжилгээ сургалт үйлдвэрлэлийн уялдаа холбоог сайжруулах
|
| Эртний үе |
Чулун зэвсгийн үе |
Хадны зураг\
Булш хиргисүүр-
Түүвэр олдвор |
| Хүрэл зэвсгийн үе |
Хадны зураг\
Булш хиргисүүр-
Түүвэр олдвор
Буган хөшөө
– Дөрвөлжин булшны соёл
– Амьтны загварт урлаг |
| Төмөр зэвсгийн түрүү үе |
– Хадны зураг\
-Түүвэр олдвор,
– Хүрэл, төмөр эдлэл |
| Эртний төрт улс |
Хүннү |
-Хот суурин
-Язгууртны булш
-Ширмэл урлал
-Амьтны загварт урлаг |
| Сяньби |
-Алтан эдлэл
– Чимэглэх урлаг |
| Жужан |
Ясан сийлбэр
– Чимэглэх урлаг |
| Түрэг |
-Чулуун сийлбэр
– Хүн чулууны хөшөө
– Булш бунхан |
| Уйгар |
-Хот суурин, сүм дуган
– Ханын зураг
-Уран зураг |
| Хятан |
Хот суурин
– Бунхны ханын зураг
-Уран зураг |
| Монголын эртний гүрэн |
Их монгол улс |
Торгоны замын урлаг
-Хар хорум хотын дурсгал
– Уран зураг
-Уранбаримал
– Чимэглэх урлаг
– Зоос , мөнгөн тэмдэг |
| Юань гүрэн |
Хаад, хатдын хөрөг
– орлны зураг
– Хөх шаазан
– Уран зураг
-Уранбаримал
– Чимэглэх урлаг |
| Их хаадын улс |
-Номын чимэг зураг
– Уран зураг
-Уранбаримал
– Чимэглэх урлаг |
| Алтан ордны улс |
-Алтан орлны эрх дарх
– Уран зураг
-Уранбаримал
– Чимэглэх урлаг |
| Цагаадайн улс |
– Уран зураг
-Уранбаримал
– Чимэглэх урлаг |
| Бага хаадын үе |
– Уран зураг
-Уранбаримал
– Чимэглэх урлаг |
| Бурхан шашин |
Буддын урлахуйн ухаан |
Нагтан
Магтан
-Танка зураг
– Ганзай зураг
-Ханын зураг
– Загал зураг
– Зээгт наамал
-Бар зураг
-Баримал
– Ном судрын зураг |
| |
Сүм хийдийн уран барилга |
-Хятад хэв маягийн архитектур
-Төвд хэв маягийн архитектур
– Монгол үндэсний архитектур
– Холимог хэв маяг |
| |
Өндөр гэгэээн Занабазарын дэг сургууль |
-Алт шармал,хүрэл цутгамал
– Бурханы хөрөг |
| Ардын урлаг |
Чимэглэх урлаг |
– Гэрийн урлал
-Хээ угалз
-Уран дархан
– Мод чулуу, ясан сийлбэр
-Зүмбэр
– Уран хатгамал
-Уран шаглаа
-Дээл хувцасны гоёл засал
– Эсгий урлал
– Зээгт наамал-
-Тоглоомын зураг |
| Орчин үеийн урлаг |
Мэргэжлийн урлаг |
Уран зураг
-Уран баримал
– Зураасан зураг
-Монгол зураг
-Монументаль зураг
– Чимэглэх урлаг
-Дизайн урлаг
– Уранбичлэг |
| Уламжлалт бус урлагийн дурсгал |
Модерн урлаг |
Импрессионист
-Кубист
– Столляциюрреалист
– Абстрак
– Инс |
| |
Пост- Модерн урлаг |
-Поп- арт
-Видео-арт
-Контемпорари |
ЕРӨНХИЙ ДҮГНЭЛТ
ДУДТДС-ийн судалганы тэргүүлэх чиглэлд хийсэн шинжилгээнд тэргүүлэх чиглэлэлээс эрдэм шинжилгээний хурал, диплом курсын ажлын сэдэв сонголт, хэрэгжилтийн явцыг бакалавр, магистрын түвшний судалгааны ажилд шинжилгээ хийж дараах дүгнэлтэнд хүрэв.
- Бакалаврын түвшний судалгааны ажлын тухайд
2019-2024 оны хичээлийн жилд 304 бакалавр оюутан төгсөлтийн ажил бичиж хамгаалсан байна.Эдгээр бакалавр оюутны н 11 % нь эрдэм шинжилгээний хуралд илтгэл илтгэл тавьж, нийт төгсөгчийн 3 % буюу бакалаврын төсөл хөтөлбөрт оролцжээ
Магистрын түвшний судалгааны ажлын тухайд: 2019-2024 оны хичээлийн жилд 35 оюутан магистрын төгсөлтийн ажил бичиж хамгаалсан байна.Эдгээр магистрантын 28 % нь эрдэм шинжилгээний хуралд илтгэл илтгэл тавьж, нийт төгсөгчийн 17 % буюу 6 магистрант төсөл хөтөлбөрт оролцжээ
Тэнхмүүдийн тэргүүлэх чиглэлийг нэгтгэсэн нь судалгааны сонголт хийх сэдвүүдийг нэг дороос харах боломжтой болсон байна.
ДУДТДС-ийн бакалавр , магистрын төгсөлтийн ажлыг номын санд ангиллын дагуу бүртгэсэн нь сэдэв сонголтонд чиг баримжаа өгөх сайн талтай байна.
ДУДТДС-ийн тэргүүлэх чиглэлд өгсөн шинжилгээ нь тэнхмүүдийн үйл ажиллагааны эрдэм судлалын ажилд дүгэлт өгч цаашид юунд анхаарах, хэрхэн хамтарч ажиллах зэргийг харсан үр дүнтэй ажил боллоо
ХАВСРАЛТ
Хавсралт-1
МАГИСТРЫН ЗЭРЭГ ХАМГААЛСАН СЭДЭВ
1 дүгээр хүснэгт
Магистрын зэрэг хамгаалсан сэдэв(2019-2020)
| Д/д |
Магистрантын нэр |
Хөтөлбөр |
Сэдэв |
| 1 |
О.Наранчимэг |
Архитектур |
Олон нийтийн барилгын ландшафт хийсэн судалгаа |
| 2 |
Н.Санчир |
Архитектур |
Хөгжлийн бэрхшээлтэй иргэдийн орон сууцны барилгад хийсэн судалгаа |
| 3 |
Б.Хишигсүрэн |
Хувцас дизайн |
Уламжлалт урлалыг хэрэглээ болгох нь |
| 4 |
Б.Үүрийнтуяа |
Хувцас дизай |
Уламжлалт шинэчлэл инновацийн шинэ бүтээгдэхүүн |
| 5 |
Х.Бахытмерей |
Архитектур |
Хөгжлийн бэрхшээлтэй иргэдийн орон сууцны барилгад хийсэн судалгаа |
| 6 |
Г.Зундуй |
График дизайн |
Цахим хичээлийг боловсруулах аргачлал |
| 7 |
Д.Базараа |
Урлаг судлал |
Бурханы дүрийн судалгаа |
2 дугаар хүснэгт
Магистрын зэрэг хамгаалсан сэдэв(2020 -2021)
| Д/д |
Магистрантын нэр |
Хөтөлбөр |
Сэдэв |
| 1 |
Ө.Сайханаа |
Архитектур |
Аялал жуучлалын бааз |
| 2 |
Л.Бат-Аюуш |
Архитектур |
Иргэний барилгын эко орчны дизайн |
| 3 |
Б.Саруул |
Архитектур |
Орон сууцны хороолол доторхи орчны аюулгүй байдлын судалгаа |
| 4 |
Д.Адъяасүрэн |
Архитектур |
Эрчим хүчний хэмнэлттэй олон давхар орон сууц |
| 5 |
Г.Зул-Эрдэнэ |
График дизайн |
UI, UX дизайны хөтөлбөрийн хэрэглээ, хөгжүүлэлт |
| 6 |
Х.Бат-Эрдэнэ |
График дизайн |
Цахим зурагт номын хүүхдийн хөгжилд үзүүлэх нөлөө |
| 7 |
Л.Ганбат |
Урлаг судлал |
Дөрвөн улирал |
| 8 |
З.Түмэнжаргал |
Урлаг судлал |
Улаан уул |
| 9 |
Г.Баттулга |
Архитектур |
Архитектур дахь мэдрэмжийн холбоосууд |
3 дугаар хсүнэгт
Магистрын зэрэг хамгаалсан сэдэв(2021-2022)
| Д/д |
Магистрантын нэр |
Хөтөлбөр |
Сэдэв |
| 1 |
Г.Хасбаяр |
График дизайн |
Оюутны аппликейшн боловсруулалт |
4 дүгээр хүснэгт
Магистрын зэрэг хамгаалсан сэдэв(2022-2023)
| Д/д |
Магистрантын нэр |
Хөтөлбөр |
Сэдэв |
| 1 |
Б.Ариунболор |
Хувцас дизайн |
K14 програмаар эсгүүр загварчилгаа гаргах хичээлийн файл бүрдүүлэлт |
| 2 |
Б.Батсүх |
Хувцас дизайн |
Нэхээсгүй эдлэлээр үдшийн даашинз хийх |
| 3 |
Д.Энхжаргал |
Хувцас дизайн |
Ноос ноолууран пальтоны брэнд хөгжүүлэлтийн төрөл |
| 4 |
Н.Золжаргал |
Хувцас дизайн |
Эрэгтэй хүний савхин пиджак, инноваци |
| 5 |
Н.Долгормаа |
Хувцас дизайн |
Шүүдрийн дусал 3, гоёлын өмсгөл |
| 6 |
Э.Оюунсүрэн |
График дизайн |
21-р зууны график дизайны чиг хандлага |
| 7 |
З.Түмэнжаргал |
Урлаг судлал |
Тэнгэризм |
| 8 |
Б.Дөлгөөн |
График дизайн |
Номны бренд |
| 9 |
Д.Мөнхжаргал |
Хувцас дизайн |
Үндэсний хувцас |
| 10 |
Б.Сайнзаяа |
Архитектур |
Өндөр барилгын бүтэц боловсруулалт |
5 дугаар хүснэгт
Магистрын зэрэг хамгаалсан сэдэв(2023-2024)
| Д/д |
Магистрантын нэр |
Хөтөлбөр |
Сэдэв |
| 1 |
Liu Ti Huan |
Урлаг судлал |
Симантик харилцаа холбоо ба уламжлалт харилцааны хэрэглээ |
| 2 |
Zhou Xiaotong |
Урлаг судлал |
Орчин үеийн керамик чимэглэл ба график дизайны хэрэглээ |
| 3 |
Wang Yanru |
Урлаг судлал |
Уламжлалт хуримын ёслолд хэрэглэх зураг төсөл дизайны судалгаа |
| 4 |
Г.Хас-Эрдэнэ |
График дизайн |
Код бичихгүйгээр вэб дизайн бүтээх аргачлал |
| 5 |
Zhang Ning |
Урлаг судлал |
Бүгд Найрамдах Хятад Ард Улсын Имэн уулыг жишиг болгосон дуурийн урлагийн гоо зүйн судалгаа |
ХАВСРАЛТ-2
МАГИСТРАНТ ОЮУТНЫ ЭРДЭМ ШИНЖИЛГЭЭНИЙ ХУРАЛД ХЭЛЭЛЦҮҮЛСЭН ИЛТГЭЛ
6 дугаар хүснэгт
Магистрант оюутны илтгэл (2019-2020)
| Д/д |
Магистрантын нэр |
Сэдэв |
| 1 |
Наранчимэг |
Олон нийтийн барилгын ландшафт хийсэн судалгаа |
| 2 |
Б. Үүрийнтуяа |
Уламжлал шинэчлэл, инновацийн бүтээгдэхүүн |
| |
|
|
7 дугаар хүснэгт
Магистрант оюутны илтгэл (2020-2021)
| Д/д |
Магистрантын нэр |
Сэдэв |
| |
Ч. Адьяасүрэн |
Эрчим хүчний хэмнэлттэй олон давхар орон сууц |
| |
|
|
| |
|
|
8 дугаар хүснэгт
Магистрант оюутны илтгэл (2021-2022)
| Д/д |
Магистрантын нэр |
Сэдэв |
| |
|
|
| 1 |
О. Наранчимэг |
Баянзүрх дүүргийн соёлын ордон түүний үүсэл хөгжил |
| |
|
|
9дүгээр хүснэгт
Магистрант оюутны илтгэл (2022-2023)
| Д/д |
Магистрантын нэр |
Сэдэв |
| 1 |
Б. Баярцэцэг |
Бар код |
| 2 |
Д. Энхжаргал |
Тогтвортой хөгжил |
10 дугаар хүснэгт
Магистрант оюутны илтгэл (2023-2024)
| Д/д |
Магистрантын нэр |
Сэдэв |
| 1 |
Б. Тогосмаа |
Ноос ноосон эдлэлийн шинэлэг дизайны инновацийн шийдэл” |
| 2 |
Д. Хонгорзул |
“ Хувцас загварын 3d Marvelous програмыг хичээлд ашиглах нь” |
| 2 |
Guoshun |
“Шинээр гарч ирж буй урлагийн хэлбэрүүд” |
| 4 |
Yu Jia |
“Хятадын гоёл чимэглэлийн үеийн өвийн судалгаа” |
| 5 |
Yu Chuan |
“Тини хаусын экологийн хувьд тогтвортой хөгжүүлэх үзэл баримтлал ба практик |
11 дүгээр хүснэгт
Бакалавр оюутны төсөл (2019-2023
| Д/д |
Төслийн нэр |
Гүйцэтгэсэн хугацаа |
Хэрэгжүүлэгч сургууль, удирдагч |
Санхүүжүүлэгч байгууллаг төсөв |
| 1 |
“ Эко тор” |
2018-2020 |
ДУДТДС
Ц. Нямжав |
Азийн хөгжлийн банк |
| 2 |
“ Тамга” |
2018-2020 |
ДУДТДС
Б. Нууц- Од |
Азийн хөгжлийн банк |
12 дугаар хүснэгт
Магистрантын оюутны төсөл (2019-2023
| Д/д |
Төслийн нэр |
Гүйцэтгэсэн хугацаа |
Хэрэгжүүлэгч сургууль, удирдагч |
Санхүүжүүлэгч байгууллага төсөв |
| 1 |
Эко сүлжмэл бүтээгдэхүүн бүтээгдэхүүн |
2020-2023 |
ДУДТДС |
|
| 2 |
Өв- уламжлал-монгол дизайн |
2020-2023 |
ДУДТДС |
Урлаг дизайны академи |
ХАВСРАЛТ -3
ДУДТДС-ИЙН СУДАЛГААНЫ БҮТЭЭЛ
13 дугаар хүснэгт
Төсөл, хөтөлбөр (2019-2024)
| Д/д |
Төслийн нэр |
Он |
Захиалагч санхүүжүүлэгч |
| 1 |
Сүлжмэл бүтээгдэхүүн |
2020-2023 |
|
| 2 |
Эко бүтээгдэхүүн |
2020-2023 |
Урлаг дизайн академи |
| 3 |
Өв уламжлал- Монгол дизайн |
2020-2023 |
Урлаг дизайн академи |
14 дүгээр хүснэгт
| Гадаад, дотоодын эрдэм шинжилгээний хурлын сэдэв |
| А. Олон улсын хурал, семинар |
| № |
Илтгэгчийн нэр |
Илтгэлийн сэдэв |
| 1 |
Ц. Нямжав
Э. Саранзаяа |
“Хосолсон сургалт |
| 2 |
NYAMDAVAA Legshidmaa |
INCORPORATING CREATIVE IDEAS ON FURNISHING ORNAMENTATION TO FRAME OF A MONGOL GER
|
| В. Дотоодын эрдэм шинжилгээний бага хурлын илтгэл |
| 1 |
Ц. Нямжав
Э. Саранзаяа |
“Үр дүнд суурилсан боловсрол-“ |
| 2 |
Б. Гантулга |
Монголын дизайны боловсролйн чиг хандлага |
| 3 |
Ц. Нямжав
|
Үр дүнд суурилсан сургалтыг хувцас загвар зохион бүтээлтийн хичээлд хэрэглэх нь |
| 4 |
Д. Дарьсүрэн |
Өв соёл |
| 5 |
А. Ангарагсүрэн |
Түүх соёлын сэргээн засварлалт |
| Сургуулийн хэмжээний эрдэм шинжилгээний хурлын илтгэлүүд |
| 1 |
Б. Гантулга(Ph.D), профессор |
Монголын дизайны боловсролйн чиг хандлага |
| 2 |
Ц. Нямжав(Ph.D), профессор
М. Наранцэцэг |
Сургалтанд үр дүнд суурилсан сургалтын аргыг хэрэглэх нь |
| 3 |
Баттөр |
Мэргэжлийн суурь сургалтанд тулгамдаж буй зарим асуудлууд шийдвэрлэх зарим арга зам |
| 4 |
Ч. Адьяасүрэн |
Эрчим хүчний хэмнэлттэй олон давхар орон сууц |
| 5 |
Д. Жавзандулам |
CDIO Хичээлийн хөтөлбөрийн боловсруулалтанд хийсэн судалгаа |
| 6 |
Д. Дарьсүрэн(Ph.D), дэд профессор |
Патент ба оюуны өмч |
| 7 |
Ц. Нямжав(Ph.D), профессор
Э. Саранзаяа |
:Дизайны боловсрол заах арга зүй |
| 8 |
Л. Нямдаваа |
Зураг зүй, дизайн сургалтын үүсэл хөгжил |
| 9 |
Ж. Орлом |
Тусгай хэрэгцээт хүмүүст зориулалсан кинотеатрын барилга |
| 10 |
Г. Зулцэцэг |
UI, UX дизайны хичээлийн хөтөлбөр, заах арга зүй |
| 11 |
Б. Ариунболор |
Ажлын хувцасны загвар, материалын оновчтой сонголт хийх |
| 12 |
Ц.Төгс- Уран |
Киданы үеийн дөрвөлжин энгэртэй дээлний судалгаа” |
| 13 |
Д. Дарьсүрэн Док (Ph.D, профессор |
Өв соёл- инноваци” |
| 14 |
Ө.Сайханаа |
Цахим хичээлийн судалгаа, арга зүйн боловсруулалт”
|
| 15 |
Энхтайван |
Монголчуудын сав эдлэлийн эко уламжлал |
| 16 |
Вавао |
Монгол үндэсний үзэл, ухамсрын сэргэлт |
| 17 |
Баярцэцэг |
Бар код |
| 18 |
Д. Энхжаргал |
Хувцас үйлдвэрлэл хариуцлагатай хэрэглээ |
| 19 |
П. Баатарсүх |
Уран зураг дахь хэм хэмнэлийг морины туурайн төвөргөөний бүтээлээр илэрхийлэх |
| 20 |
О. Наранчимэг
Д. Отгонтуяа |
Баянзүрх дүүргийн соёлын ордон түүний үүсэл хөгжил |
| 21 |
Д. Хонгорзул |
Хэвлэлийн үйлдвэрийн хог хаягдлыг устгах нь |
| 22 |
Д. Энхжаргал |
Тогтвортой хөгжил |
15дугаар хүснэгт
| Гадаад, дотоодын эрдэм шинжилгээний сэтгүүлд хэвлүүлсэн өгүүлэл |
| А. Олон улсын сэтгүүлд |
| № |
Зохиогчийн нэр |
Өгүүллэгийн нэр |
| 1 |
Ц. Нямжав
Э. Саранзаяа |
“Хосолсон сургалт |
| 2 |
NYAMDAVAA Legshidmaa |
INCORPORATING CREATIVE IDEAS ON FURNISHING ORNAMENTATION TO FRAME OF A MONGOL GER
|
| В. Дотоодын эрдэм шинжилгээний хурлын эмхэтгэлд |
| 1 |
Ц. Нямжав
Э. Саранзаяа- |
“Үр дүнд суурилсан боловсрол-“ |
| 2 |
Б. Гантулга |
Монголын дизайны боловсролйн чиг хандлага |
| 3 |
Ц. Нямжав
|
Үр дүнд суурилсан сургалтыг хувцас загвар зохион бүтээлтийн хичээлд хэрэглэх нь |
| 4 |
Д. Дарьсүрэн- |
Өв соёл |
| 5 |
Ангарагсүрэн- |
Түүх соёлын сэргээн засварлалт |
| Сургуулийн хэмжээний эрдэм шинжилгээний хурлын эмхэтгэлд |
| 1 |
Ц. Нямжав
Э. Саранзаяа |
, COMBINED ONLINE AND IN-PERSON LEARNIG |
| 2 |
Ц. Нямжав
Д. Чулуунцэцэг |
Результаты использования инновационных прогресс в исследователькой лаборатории |
| 3 |
Д. Дарьсүрэн- |
Монголчуудын ахуйн соёл- инноваци |
| 4 |
Ц. Нямжав
М. Наранцэцэг- |
Дизайн техгологийн хичээлийг үр дүнд суурилсан аргаар заах нь |
| 5 |
С. Цэрэн- Очир – |
Сав баглаа боодлын дизайн |
| 6 |
Ц. Нямжав
Б.Мөнгөншагай – |
Харилцануялдаа холбоотой хичээлүүдийн сургалтын төлөвлөгөө боловсруулах |
| 8 |
Онуфриенко Д.Е |
Современные подходы к семантики- композиционному анализу паметников архитектуры франтальный анализ |
| 9 |
Линдеман А.О |
Традиционные и современные стилистические направления в искусстве сибири и монголии |
| 10 |
Ц. Алтан гэрэл |
Great Accomplishments of Chinghis Khan |
| 11 |
Д. Дарьсүрэн |
Өв соёл – инноваци |
| 12 |
Б. Үүрийнтуяа – |
Уламжлал шинэчлэл инновацийн бүтээгдэхүүн |
| 13 |
Б. Алтаншарзам- |
Хувцас загвар зохион бүтээлт, загварчилгаа хичээлийг үр дүнд суурилсан аргаар үнэлэх нь |
| 14 |
Ц. Төгс- Уран |
Киданы үеийн дөрвөлжин энгэртэй дээзний судалгаа |
| 15 |
Б. Гантулга |
Иллюстрация монгольскийх простых букв |
| 16 |
Д. Дарьсүрэн |
“Сурахуй – суралцахуйн хөшжил төлөвшилд |
| 17 |
Ц. Нямжав |
Харилцааны ур чадварыг үнэлэх боломжийн судалгаа” |
| 18 |
BABAO |
“Монгол үндэстний үзэл ухамсарын сэргэлт” |
| 19 |
Б. Гантулга |
Монгол эвхмэл үсгийн дүрслэл |
| 20 |
Ц. Нямжав |
Харилцааны ур чадварын судалгаа |
| 21 |
Л. Цэрэнсодном
Л. Нямдаваа |
Внедрение инновационных идей в отделка юрты (национальный дом) |
| 22 |
Л. Цэрэнсодном
Л. Нямдаваа |
Дальнейшние тенденции обучения технологии, черченич и дизайна в Моголии |
| 23 |
Зандан |
Хорчин хувцасны судалгаа |
| 24 |
П. Артунжаргал |
Монгол гэрийн зөөлөн чанарыг пассив болон актив сууцанд нутагшуулах нь” |
| 25 |
А. Баярцэцэг |
00 Савхин хувцасны дизайны шийдэл” |
| 26 |
Энхжаргал |
“ Хувцас үйлдвэрлэл хариуцлагатай хэрэглээ” |
| 27 |
Д. Хонгорзул |
3d Marvelous програмыг Хувцас загварын хичээлд ашиглах нь” |
16 дугаар хүснэгт
Ном гарын авлага, сэтгүүл, эмхэтгэл (2019-2024)
| Д/д |
Бүтээлийн нэр |
Он |
Бүтээлийн төрөл |
| 1 |
Ш. Саранчимэг, Ц. Нямжав
Оёмол бүтээгдэхүүний технологи 2 дахь хэвлэл
|
2023 |
Ном сурах бичиг |
| 2 |
Б. Гантулга, Постер дизайн |
2024 |
Ном сурах бичиг |
| 3 |
Б. Гантулга ,Маркетингийн дизайн |
2024 |
Ном сурах бичиг |
| 4
|
Б. Гантулга ,Өнгө ба гэрэл |
2024 |
Ном сурах бичиг |
| 5 |
Б. Гантулга , 3 Dдизайн |
2024 |
Ном сурах бичиг |
| 6 |
Б. Гантулга, Цаасан урлал |
2024 |
Ном сурах бичиг |
| 7 |
Б. Гантулга , Анимейшн |
2024 |
Ном сурах бичиг |
| 8 |
Б. Гантулга, Сав баглаа боодол |
2024 |
Ном сурах бичиг |
| 9 |
Б. Гантулга ,Компьютер графике |
2024 |
Ном сурах бичиг |
| 10 |
Ц.Нямжав.
Л.Бат- Аюуш “Материал судлал” хичээлийн : |
2019 |
Гарын авлага /.- |
| 11 |
Ц. Нямжав“Хавар намрын пальтоны зохион бүтээлт |
2020 |
” гарын авлага |
| 12 |
Ц. Нямжав Хувцас загвар зохион бүтээлт, загварчилгаа-I |
2020 |
” гарын авлага |
| 13 |
Ц. Нямжав Хувцас загвар зохион бүтээлт, загварчилгаа-II |
2021 |
” гарын авлага |
| 14 |
Ц. Нямжав Хувцас загвар зохион бүтээлт, загварчилгааIII |
2021 |
” гарын авлага |
| 15 |
Ц. Нямжав Материал судлал хичээлийн зааварчилгаа |
2022 |
” гарын авлага |
| 16 |
Ц. Нямжав Төсөл – I |
2022 |
” гарын авлага |
| 17 |
Ц. Нямжав Төсөл-II |
2023 |
” гарын авлага |
| 18 |
Төсөл – III |
2023 |
” гарын авлага |
| 19 |
Зөвлөмж, удирдамж |
2024 |
Зөвлөмж |
| 20 |
П. Ариунжаргал БҮТЗБ дадлагын удирдамж |
2023 |
удирдамж |
| 21 |
Ц: Нямжав Магистрын журам |
2023 |
Журам |
| 22 |
Ц. Нямжав Хувцас загвар зохион бүтээлт, загварчилгаа” дадлага ажлын удирдамж |
“ 2024 |
Удирдамж |
| 23 |
Эрдэм шинжилгээний хурал |
2019 |
Эмхэтгэл |
| 24 |
Эрдэм шинжилгээний хурал |
2020 |
Эмхэтгэл |
| 25 |
Эрдэм шинжилгээний хурал |
2021 |
Эмхэтгэл |
| 26 |
Эрдэм шинжилгээний хурал |
2022 |
Эмхэтгэл |
| 27 |
Эрдэм шинжилгээний хурал |
2023 |
Эмхэтгэл |
| 28 |
Эрдэм шинжилгээний хурал |
2024 |
Эмхэтгэл |
| |
|
|
|